ONLINE CROATIA - BIURO PODRÓŻY ONLINE
Specjalnością biura Online Croatia są kwatery prywatne w Chorwacji. Naszym głównym celem jest zaoferowanie najwyższej jakości usług dla podróżnych, którzy indywidualnie odwiedzają najlepsze miejsca w Chorwacji. W taki sposób mamy możliwość zaprezentowania tego, co Chorwacja ma najlepsze i posiadania zadowolonych gości. Wszystkie jednostki noclegowe oznaczone w naszym katalogu: rezerwuj z Online Croatia zostały osobiście odwiedzone i sprawdzone przez naszego przedstawiciela. Wszystkie jednostki noclegowe zostały ocenione przez naszych przedstawicieli, a każdy gość po zakończeniu swojego pobytu ma możliwość ocenienia wyposażenia, lokalizacji, plaż oraz skomentowania zakwaterowania, co pomaga przyszłym gościom w wyborze.
Specjalnością biura Online Croatia są kwatery prywatne w Chorwacji. Siedziba biura znajduje się w Dubrowniku. Więcej o nas możecie się dowiedzieć klikając ONLINE CROATIA O NAS
Naszym głównym celem jest zaoferowanie najwyższej jakości usług dla podróżnych, którzy indywidualnie odwiedzają najlepsze miejsca w Chorwacji. Obszar Dalmacja obraliśmy za naszą bazę, ponieważ uważamy, że są to najpiękniejsze i najciekawsze regiony Chorwacji. Więcej o tych miejscach mogą Państwo się dowiedzieć w PRZEWODNIK PO DESTYNACJACH ONLINE CROATIA
REZERWACJA I PŁATNOŚĆ
35% łącznej kwoty + opłata za rezerwację należy wpłacić przy rezerwacji, a pozostałą część bezpośrednio właścicielowi po przyjeździe do jednostki noclegowej. Wszystkie prawa i obowiązki – zarówno gościa, jak i biura mogą Państwo przeczytać pod Warunki ogólne ONLINE CROATIA
Ceny dla każdej jednostki mieszkalnej są wyrażone w nocach, w euro, według sezonów. W opisie każdego apartamentu pod linkiem CENY jest wskazana cena. Jeśli ceny są wyrażone jako OBIEKT/NOC, oznacza to, że ta sama cena dotyczy 1 lub maksymalnej możliwej liczby osób w jednostce mieszkalnej. Jeśli ceny są wyrażone jako np. 1-4 OSÓB/NOC oznacza to, że ta sama cena dotyczy 1 lub 4 osób w jednostce mieszkalnej, a osobno jest wskazana cena DODATKOWE ŁÓŻKO – dotyczy ona wobec tego piątej osoby.
Wszystkie ceny stanowią all inclusive – nie ma więc dopłat. W cenę wliczone są: opłata klimatyczna, zużycie prądu i wody, naczynia, sztućce, używanie pralki, zmywarki, TV SAT, klimatyzacji (jeśli znajdują się w jednostce mieszkalnej) i sprzątanie końcowe.Nie ma więc żadnych dopłat ani ukrytych opłat. Opłata za rezerwację obejmuje opłaty, Online Chorwacji razem bez polityki ryzyka. Żadna polityka ryzyka oznacza, jeśli masz ważny powód nie można podróżować online Chorwacja wraca z powrotem wpłaty depozytu.
Rezerwacji można dokonać bezpośrednio w następujący sposób: w opisie określonej jednostki mieszkalnej należy kliknąć na link REZERWACJA oraz wpisać swoje dane do formularza. Jeśli wybierzecie opcję CHCĘ NATYCHMIAST ZAREZERWOWAĆ APARTAMENT, niezbędna jest wpłata przedpłaty w ciągu 24 godzin. Mogą Państwo wypełnić także formularz PAŃSTWA ŻYCZENIA. Po jego wypełnieniu wyślemy państwu ofertę kilku jednostek mieszkalnych z naszej bogatej oferty, które odpowiadają Państwa oczekiwaniom. Mogą Państwo nam także po prostu wysłać E-MAIL ONLINE CROATIA lub zadzwonić na numer 00385 (0) 20 435 555.
W Państwa interesie jest jak najszybsze dokonanie rezerwacji i zapewnienie sobie w ten sposób pożądanego zakwaterowania. Wraz ze zbliżaniem się sezonu większość obiektów jest zajęta, a możliwość wyboru coraz mniejsza.
35% łącznej kwoty + opłata za rezerwację należy wpłacić przy rezerwacji, a pozostałą część bezpośrednio właścicielowi po przyjeździe do jednostki noclegowej. Po tym jak otrzymacie potwierdzenie ze szczegółami płatności, jednostka noclegowa zostaje dla was zarezerwowana w ciągu 24 godzin. W tym czasie należy wnieść przedpłatę. Jeśli nie dokonacie wpłaty, rezerwację uznamy za odwołaną. Więcej o sposobie zapłaty mogą Państwo się dowiedzieć JAK ZAREZRWOWAĆ I DOKONAĆ PŁATNOŚCI
Jeśli nie są Państwo w stanie wpłacić przedpłaty w danym terminie, należy powiadomić o tym biuro. Jeśli nas Państwo o tym nie poinformują i nie otrzymamy kopii dowodu wpłaty na nasz adres e-mail lub faks, rezerwację uznamy za odwołaną.
Przedpłatę mogą Państwo wpłacić na nasz rachunek bankowy lub online kartą kredytową. Więcej o sposobie płatności mogą się Państwo dowiedzieć pod SPOSOBY PŁATNOŚCI ONLINE CROATIA
Tak. Po opłaceniu rezerwacji natychmiast otrzymają Państwo voucher. Voucher jest potwierdzeniem, że zarezerwowaliście Państwo jednostkę mieszkalną z naszej oferty. Wskazane są na nim wszystkie ważne dane, takie jak dane o właścicielu, adres jednostki mieszkalnej, imię i nazwisko gościa, liczba gości, data przyjazdu i wyjazdu, kwota wpłaconej przedpłaty oraz pozostała część, którą należy wpłacić po przyjeździe.
Jeśli do jednostki noclegowej przyjedzie więcej osób niż to zostało zaznaczone na voucherze, usługodawca ma prawo nie zakwaterować dodatkowych osób lub zakwaterować je za dodatkową opłatą, którą uiszczą oni na miejscu. Z tego powodu należy zgłosić wszystkie osoby – dorosłych i dzieci.
Obłożenie zmienia się bardzo często, zwłaszcza krótko przed sezonem oraz w sezonie, kiedy to zmienia się niemal z minuty na minutę. Aktualizacja obłożenia jest dokonywana co 4 godziny. Dlatego czasem się zdarza, że obłożenie jednostki mieszkalnej jeszcze nie zostało zaktualizowane, a jest już ona zajęta.
ZMIANA I ODWOŁANIE REZERWACJI, PRZYJAZD DO JEDNOSTKI MIESZKALNEJ, PŁATNOŚĆ POZOSTAŁEJ CZĘŚCI KWOTY
Zakwaterowanie w apartamencie następuje po godzinie 14 a wykwaterowanie do godziny 10 . W przypadku gdy muszą Państwo przyjechać wcześniej lub wyjechać później, prosimy nas o tym poinformować z wyprzedzeniem. Jeśli nie mamy gości, którzy właśnie mają się zakwaterować lub wykwaterować, chętnie umożliwimy Państwu nieco wcześniejszy przyjazd lub wyjazd, oczywiście bez dodatkowych opłat.
Po wpłacie rezerwacji na Państwa adres e-mailowy wysyłamy voucher, który zawiera wszystkie dane kontaktowe o właścicielu oraz dokładny adres zakwaterowania. Do Państwa dyspozycji jest także mapa google, tak więc mogą Państwo zobaczyć, gdzie dokładnie znajduje się każda jednostka mieszkalna. Jeśli przylatują Państwo samolotem, mogą Państwo wynająć u nas transfer z lotniska do obiektu. Wszystkie szczegóły o transferach mogą Państwo zobaczyć pod TRANSFERY BIURO ONLINE CROATIA
Na voucherze zobaczą Państwo dane kontaktowe właściciela. Co najmniej godzinę przed przyjazdem do obiektu prosimy skontaktować się z właścicielem, który o umówionej godzinie przyjmie Państwa i da klucze do obiektu.
W każdej jednostce mieszkalnej jest pościel. Jeśli chodzi o ręczniki, są one w większości obiektów, a każdy poszczególny obiekt można pod tym względem sprawdzić pod linkiem SZCZEGÓŁY pod WYPOSAŻENIE.
Według prawa Republiki Chorwacji wszystkie dane o gościach oraz numer paszportu muszą zostać zgłoszone do Organizacji Turystycznej. Z tego właśnie powodu właściciel musi wziąć wasze paszporty i wypełnić zgłoszenie.
Jeśli po potwierdzeniu doszło do zmian w rezerwacji, takich jak: liczba osób, termin pobytu itp, muszą Państwo poinformować o tym biuro. Świadczący usługi musi wyrazić zgodę na zmianę.
W sytuacji gdy gość chce zmienić lub odwołać rezerwację dokonaną na jego żądanie, musi dokonać tego drogą pisemną (e-mail, poczta lub faks). W przypadku rezerwacji z Online Chorwacji masz również nie politykę ryzyka. Żadna polityka ryzyka oznacza, jeśli masz ważny powód nie można podróżować online Chorwacja wraca z powrotem wpłaty depozytu.
Sprzątanie końcowe jest wliczone w cenę, ale sprzątanie apartamentu w czasie Państwa pobytu nie jest. Za dobry zwyczaj w turystyce uważa się wyrzucanie śmieci oraz samodzielne dbanie i sprzątanie jednostki mieszkalnej w przypadku dłuższego pobytu.
Cała kwota zaznaczona na voucherze musi zostać wpłacona także w przypadkach, gdy z jednostki noclegowej korzysta mniej gości niż zostało to ustalone. Wyjątkiem są obiekty, w odniesieniu do których wyrażona jest cena za osobę dodatkową. Tylko w tych przypadkach nie trzeba płacić za dodatkową osobę, jeśli nie korzysta ona z jednostki mieszkalnej.
Cała kwota zaznaczona na voucherze musi zostać wpłacona także w przypadkach, gdy gość przybywa do jednostki noclegowej, spóźniając się o dzień lub więcej dni, gość opuszcza jednostkę noclegową przed datą wyjazdu (podmiot świadczący usługi nie ma obowiązku dokonać zwrotu pieniędzy za dni kiedy gość nie przebywał w apartamencie). Jeśli gość nie pojawi się w apartamencie w dniu rozpoczęcia świadczenia usług, podmiot świadczący usługi nie będzie już miał obowiązku zachowania jednostki noclegowej dla niego.
Klient jest zobowiązany : zapłacić pozostałą część całkowitej ceny zakwaterowania bezpośrednio wynajmującemu, gotówką pierwszego dnia po przyjeździe do jednostki noclegowej, szanować porządek domowy i utrzymywać dobre stosunki z właścicielem, po przyjeździe na miejsce przeznaczenia przekazać podmiotowi świadczącemu usługi dokument o płatności za usługę (Voucher otrzymany e-mailem) wraz z dokumentami podróżnymiklient jest zobowiązany do sprawdzenia, czy potrzebuje wizę wjazdową do kraju, w którym znajduje się miejsce przeznaczenia lub do krajów sąsiednich. W przypadku nierespektowania tych obowiązków klient sam ponosi koszty i odpowiada za wyrządzoną szkodę. Potwierdzeniem rezerwacji klient zobowiązuje się, że jeśli spowoduje jakiekolwiek uszkodzenia, na miejscu zapłaci świadczącemu usługi za całą szkodę.Jeśli gość nie respektuje zasad porządku domowego (dotyczy to szczególnie przeszkadzania innym gościom po godz. 23) świadczący usługi ma prawo zaprzestania świadczenia usług bez obowiązku zwrotu pieniędzy.
Resztę kwoty mogą Państwo zapłacić obojętnie w której lub w obu walutach.
Nie. Niestety, nie jest to możliwe, ponieważ właściciel nie ma możliwości odbioru takiej wpłaty. Jeśli nie chcą Państwo przewozić gotówki, mogą ją Państwo wypłacić w bankomatach w Chorwacji (w kunach) lub wpłacić przelewem walutowym lub kartą kredytową na rachunek biura obowiązkowo co najmniej 15 dni przed przyjazdem - uprzednio o tym informując.
Pracownicy biura Online Croatia są do Państwa dyspozycji, jeśli chodzi o wszelkie informacje i polecenia. Czas pracy i kontakty mogą Państwo zobaczyć pod KONTAKT BIURO ONLINE CROATIA
Wszelkie informacje o dokumentach wymaganych do wjazdu na teren Chorwacji mogą Państwo znaleźć pod www.mvpei.hr
Pod linkiem SZCZEGÓŁY w opisie każdego obiektu pod UWAGAMI mogą Państwo zobaczyć, czy jest dozwolony pobyt zwierzątek domowych w określonym obiekcie. Jeśli nie zostało określone, że jest dozwolony - oznacza to, że przyjazd ze zwierzątkami domowymi nie jest możliwy. Rezerwacje dotyczące zwierzątek domowych są więc dokonywane przy uprzednim poinformowaniu biura.
WYNAJEM SAMOCHODÓW, TRANSFERY & INNE
Jeśli przyjeżdżają Państwo do Chorwacji transportem publicznym i nie planują Państwo wynajęcia pojazdu, nasze biuro oferuje także usługę transferu z lotnisk do miejsc przeznaczenia. Wszystko o naszej ofercie transferów znajduje się pod
TRANSFERY ONLINE CROATIA
Jeśli nie planują Państwo przyjazdu do Chorwacji własnym środkiem transportu, a chcą Państwo poruszać się, będąc niezależnym od transportu publicznego, mamy rozwiązanie dla Państwa. Samochody mogą Państwo odebrać we wszystkich większych miastach oraz na lotniskach w Chorwacji. Tak samo mogą Państwo odebrać samochody w jednym mieście lub na lotnisku, a oddać w innym. Zarezerwujcie samochód, który jest najbardziej odpowiedni dla Państwa potrzeb z naszej bogatej i najatrakcyjniejszej cenowo oferty RENT-A-CAR ONLINE CROATIA
Cena najmu jednostki mieszkalnej w ramach last minute jest obniżona. Wszystkie jednostki mieszkalne w ramach oferty last minute mogą Państwo obejrzeć pod LAST MINUTE ONLINE CROATIA
Pokój jest jednostką mieszkalną składającą się tylko z jednej lub kilku sypialni oraz prywatnej łazienki. Określone pokoje mogą obejmować prywatne (wyłączne) lub wspólne korzystanie z kuchni i/lub tarasu (szczegóły dotyczące każdego pokoju można zobaczyć w części: szczegóły). Apartament i studio to jednostki mieszkalne, które obowiązkowo mają swoją kuchnię i łazienkę. Studio jest jednostką mieszkalną, w której wszystko znajduje się wewnątrz wspólnego pomieszczenia (sypialnia oraz kuchnia), podczas gdy łazienka jest oddzielona.
Jeśli mają Państwo zarejestrowane kwatery prywatne na obszarze Republiki Chorwacji, zapraszamy Państwa do bezpłatnego przedstawienia waszych możliwości noclegowych na naszej stronie internetowej. W ten sposób staniecie się częścią naszej oferty. Więcej o tym pod WSPÓŁPRACA Z WŁAŚCICIELAMI KWATER PRYWATNYCH
W każdej większej miejscowości turystycznej, w biurze Kapitanatu Portu, można uzyskać pozwolenia na rybołówstwo i rybołówstwo podwodne. Informacji o możliwościach nurkowania w Chorwacji prosimy szukać na stronie Chorwackiego Związku Nurkowego www.diving-hrs.hr